Q&A | Fūrų vergai | Tyrimo užkulisiai su Davidonyte ir Pancerovu || Laisvės TV

Paskelbta 19 Bal 2021
Peržiūros 45 539
8

Antradienį publikuotas naujausias Davidonytės ir Pancerovo tyrimas „Fūrų vergai“ sulaukė didžiulio susidomėjimo.
Balandžio 14 dieną Birutė ir Dovydas atsakė į Patreonų užduotus klausimus apie tyrimo užkulisius.
💸 Prisidėkite prie tiriamosios „Laisvės TV“ žurnalistikos nuo €6+PVM: patreon.com/laisvestv
„Fūrų vergai“: ltglo.info/camera/1NTX3al7iWdzbXk/vaizdo-ra-as.html
Su Jumis mes galime daugiau!
Skirkite savo 1,2% VšĮ „Laisvės TV“: remiu.laisves.tv
✅ Palaikote „Laisvės TV“ idėją?
Prisidėkite prie mūsų veiklos Laisvės TV Patreon platformoje - www.patreon.com/laisvestv
#LaisvesTV #DoBiTyrimas #FūrųVergai #Q&A
___
🔥FACEBOOK „Laisvės TV“: laisvestv
🔥INSTAGRAM: laisves_tv
🔥LTglo SUBSCRIBE - bit.ly/PrenumeruokLaisvesTV
🔥SPOTIFY Podcasts - bit.ly/LaisvesTVSpotify

LaisvėsTV
Komentarai  
  • Tuninguotas

    Tuninguotas

    Prieš dieną

    Sveiki, puiku. Tikekimes situacija pageres, O komandiruočiu principu dirba ne tik vežėjai bet ir statybu ir remonto įmones, kuriose vyksta panašus dalykai.

  • Valdas Jurkschat

    Valdas Jurkschat

    Prieš 6 dienų

    Taip tikra tiesa liudnas vaizdas. As galvojau kad tie vagys ir sukciai kurie buvo dar SSSR jau uzsibaige.Pasirodo jie voge ir sukciavo tais laikais ir dabar daro ta paty ir dauguma turtingi Lietuvos elito zmones vienu zodziu zulikai .

  • Tautvydas Laukaitis

    Tautvydas Laukaitis

    Prieš 8 dienų

    Ačiū jum už šitą visą detektyvą reiketų dar anglų kalbos kad užsienis pamarytų ! Vakarai! DE B F NL :)

  • Jurgita Ukrinienė

    Jurgita Ukrinienė

    Prieš 8 dienų

    Šaunuoliai

  • riorv

    riorv

    Prieš 8 dienų

    Europos įmones, kurios turi Lietuvoje padalinius pagal ta pačia shema dirbo...čia kartėlinis sektoriaus išnaudojimas....

  • riorv

    riorv

    Prieš 8 dienų

    Viskas puiku, bet apie Lietuvius pamiršot sužinot...kur jie visi pradingo ....

  • Rytis Kirstukas

    Rytis Kirstukas

    Prieš 8 dienų

    UAB Gilota nepagristos kuro normos.bet koks ivykis 500 bauda,pabego beveik visi lietuviai

  • Antanas Pavardenis

    Antanas Pavardenis

    Prieš 9 dienų

    Keista, kad tik šitas logistikos įmones paminėjote...:) antroje dalyje (jeigu bus) apčiuopkite ir Europos įmones, kurios turi Lietuvoje padalinius.

  • Popiežius

    Popiežius

    Prieš 10 dienų

    Bet jei atvirai, kas nors tikisi kad keisis kažkas toje situacijoj? Baigsis kalbomis kaip su gyvūnais koks ažiotažas kilo. O dabar? Lygiai tas pats kas buvo prieš tai

  • Viktoras Videiko

    Viktoras Videiko

    Prieš 13 dienų

    TAIP. Darbo stazas 41 m, is ju su furom 20 m. Pries pora metu isejau i pensija. Prieskaiciavo 269 evra.

  • mindazass

    mindazass

    Prieš 13 dienų

    Highlighted, tas tai geras, gal geriau lietuviskai

  • Giedrius Vitkunas

    Giedrius Vitkunas

    Prieš 14 dienų

    Paskaičiuojam:reisas 6 savaites, apie 44 darbo dienos, tarkim už dieną gauna 70 €,tai 70 ×44=3080€,ir dar namie buni 3 savaites nemokamų atostogų, tai jau beveik 2 mėnesiai!tai per mėnesį gaunasi 1540 €! Tai nėra tūkstančiai!

  • Alex Gonzalez

    Alex Gonzalez

    Prieš 15 dienų

    Joo,bankrutuoja tipo,perka naujas furas,statosi namus,deka rusu vairų

  • Vigis Toreva

    Vigis Toreva

    Prieš 16 dienų

    Sveiki ,
    Nežinau ar kas perskaitys mano komentarą iš šios laidos autorių,tačiau parašysiu atvejį kaip yra dirbtinai sukuriamas vairuotojų trūkumas Lietuvoje .
    2009 metais taip jau atsitiko kad teko prisiregistruoti Darbo Biržoje . Po mėnesio gavau pakvietimą atvykti į Panevėžio Darbo Biržą pokalbiui dėl vairuotojo darbo .
    Kai nuvykau ,kabinete sėdėjo agentė ir žmogus prisistatęs kaip bendrovės Transdadus atstovas. Agentė pristatė man tą žmogų ir šis pradėjo pasakoti apie savo bendrovę ir darbo sąlygas . Tada jis man pasiūlė 45 eurus už dieną ir reisus Europa -Rusija.
    Deja dieną prieš susitikimą aš asmeniškai apsilankiau Transdadus garaže ir pasikalbėjau su vairuotojais . Jie man pasakė kad įmonė likviduojama . Grįžęs į namus informaciją patikrinau internete ir jį pasitvirtino . Įmonė prieš kelias dienas oficialiai buvo likviduota .
    Grįžtant atgal , aš įmonės atstovui pasakiau kad manes netenkina jo pateiktos sąlygos ir tiesiai šviesiai pasakiau kad kokia jis teisę turi atstovauti įmonę , kuri oficialiai jau yra likviduota ? Tada jis man pakišo kažkokį žurnalą,kuriame buvo įrašyta mano pavardė ir parašyta ,jog aš atsisakiau siūlomo darbo . Aš atsisakiau pasirašyti žurnale ,nes įtariau, jog jis gali būti naudojamas kaip argumentas migracijos tarnyboje kad gauti leidimą įdarbinti vairuotojus iš trečių šalių.
    Tada dar darbo biržos inspektorė man pagrasino ,jeigu nepasirašysiu ji mane išbrauks iš darbo biržos sąrašų . Į ką aš jai atsakau ,tokiu atveju aš einu į profsąjungą ir viską paviešinu kas vyksta Panevėžio Darbo Biržoje . Po šių žodžių aš palikau kabinetą . Deja už durų savo eilės lauke dar keletas vairuotojų . Aš juos perspejau kad nesirašytų į jokius žurnalus ,nes žmogus atstovauja jau likviduota įmonę.
    Štai taip yra dirbtinai sudaromas vairuotojų trūkumas ir Lietuvos žmonės išstumia iš Lietuvos darbo rinkos .

  • Ramunas Tauras

    Ramunas Tauras

    Prieš 16 dienų

    Saunuoliai zurnalistai. Temos pratesimui nuvaziuokit i neilga realu reisa .

  • Martyna Milieškaitė

    Martyna Milieškaitė

    Prieš 17 dienų

    Toks jausmas, kad Jūs prieš interviu apsipykote tarpusavyje. ☺️🤷

  • arnas samenas

    arnas samenas

    Prieš 18 dienų

    tai buvo durniausias jo pirkinys,

  • arnas samenas

    arnas samenas

    Prieš 18 dienų

    flinstonas pirko a6 taksa iš vokietijos

  • arnas samenas

    arnas samenas

    Prieš 18 dienų

    flinston labai mėgo šoninę su kopustais-ir stiprų birzu alu-kartais kepdamas tai užmigdavo-įsivaizduojate kas vykdavo

  • arnas samenas

    arnas samenas

    Prieš 18 dienų

    nesuprantu kokie vatnikai jus ziuri.jei trinate komentarus

  • arnas samenas

    arnas samenas

    Prieš 18 dienų

    nepatiko komentaras apie Flinstona?tada kam jus reikalingi?

  • Auridas Franckevičius

    Auridas Franckevičius

    Prieš 18 dienų

    Tyrimas truko 4 mėnesius, tai per tiek laiko galėjote pabandyti užsienietį kokį prikalbinti, kad undercover atvyktų įsidarbinti, ir galėtų patvirtinti/paneigti bačką ir visa kita :)

  • Auridas Franckevičius

    Auridas Franckevičius

    Prieš 18 dienų

    Kad dienpinigiai nėra pensijos dalis, tas aišku ir įstatymuose įforminta, ir jau imigrantai patys turėtų šituo domėtis. Kitas klausimas, ar šitas faktas yra nurodytas darbo sutartyje ir/ar skelbime. Jei nėra, tai skelbime tikriausiai turėtų būti nurodoma, kad prieš atvažiuojant žmogus jau galėtų pasidomėti.

  • Giedrė Marčiulaitė

    Giedrė Marčiulaitė

    Prieš 18 dienų

    6:45 Dovydas: taip buvo susiklosčiusios aplinkybės, kad aš vienas tenai nuėjau (pas profsąjungą pasikalbėti prie kavos puodelio)
    7:49 Birutė: Mes, kai išėjom iš profsąjungos po pirmojo susitikimo... :D

    • Dovydas Pancerovas

      Dovydas Pancerovas

      Prieš 18 dienų

      Giedrė, tai matyt Birutė omeyje turėjo pirmąjį bendrą susitikimą :) Pirmiausiai nuėjau aš, o kai jau nutarėme tyrimo imtis, tai abu ėjome į profsąjungas kalbėti detaliau.

  • Marius Ltu

    Marius Ltu

    Prieš 18 dienų

    Imones šaukia ne savo balsu,kad bankrotas ir t.t,perkels imones i kitas šalis.Idomu,kad jei taip nutiktu tai idomu apie kokias kitas šalis jie kalba 🤔.Nei vienoj normalioj šaly neišeis jiems taip prasisukti.Kuo greičiau tuo geriau visiems jiems sukti lastus.🤬

  • Globalizmas - Keiksmažodis

    Globalizmas - Keiksmažodis

    Prieš 19 dienų

    Labai svarbu aspekta praleidot dokumentikoj. Nei furos nei krovinys nera apdrausti ir uz viska atsako vairuotojas

  • Lina Lin

    Lina Lin

    Prieš 19 dienų

    Ši laida, tarsi taškas,lyg būtų viskas pasiekta. Tikrai per anksti. Tik pradžių pradžia, jei jau pradėjote nuo A , tai tarkite ir B...Neverta dar buvo atverti užkulisių, tęsiant tą temą, gali tekti ne kartą bendrauti su įmonių vadovais, ar kitų, dar jūsų nepaminėtais. Ir jums bus sunku įsiprašyti pas juos interviu.

  • Diamond 888

    Diamond 888

    Prieš 19 dienų

    Tapinas parsidavelis tautos , gaila , bet yra kaip yra

  • Gargamel

    Gargamel

    Prieš 19 dienų

    26:14 Pancerovo nusišnekėjimas; 26:35 Dovidonytė į pagalbą ir taiklus pastebėjimas

    • Dovydas Pancerovas

      Dovydas Pancerovas

      Prieš 18 dienų

      Mano supratimu (ir mano skoniui), sprendimus turi siūlyti politikai ir institucijos, o ne žurnalistai :) Sprendimo siūlymas yra pozicijos užėmimas, o tai gali sukelti abejone dėl nešalikškumo.

  • vit vit

    vit vit

    Prieš 20 dienų

    pagaliau kaz kas pradejo apie tai kalbeti,aciu jums!

  • Saulius Rimkus

    Saulius Rimkus

    Prieš 20 dienų

    Sveiki pagarba jums uz jusu darba idomu ar toli aisit su sia tema ar tik del perziuru tai darot sekmes jums

  • Rimvydas j.

    Rimvydas j.

    Prieš 20 dienų

    Ką daryti,tai seniai,visiems viskas aišku. Reikia uždrausti mažinti dienpinigius,taip pat atsiskaitymus grynais. Viskas. Problema išspręsta. Tik to,niekada nebus. Politikams neužteks drąsos,tą padaryti.

  • Audrius Sangavičius

    Audrius Sangavičius

    Prieš 20 dienų

    Dar tokio šlamšto nesu klauses...sausa info ka jus turit surinkę ,bylves laukuose Juns rinkti...

  • Motiejus Brazauskas

    Motiejus Brazauskas

    Prieš 20 dienų

    chia didziause problema yra ta kad imoniu savininkai nori per daug sukaupti turto o varuotojams moka kaip imanoma maziau. Kodel europoi gali moketi daug daugiau o lietuvoi ne. mashinos kainuoja tiek pat.ir taip bus tol kol jie ras ka pasodinti uz vairo

    • Alex Gonzalez

      Alex Gonzalez

      Prieš 15 dienų

      Lietuviai nori greit pralobti,del to taip.o cia dar tokia gera proga,tiek daug rusu.

  • marko marelis

    marko marelis

    Prieš 21 dieną

    Birutė,2kartys po 2000tiek dirbam,mėn 0 EUR,kiek bus?

  • Gintare D

    Gintare D

    Prieš 21 dieną

    Tiesiog pastebejimas del masinu draudimo-nepamirskite francizes, ja dengia imone savo lesomis, o ne vienas ir ne du apdauzo masina ir tiesiog pabega. Sutinku, imone vertinasi pati savo rizika, bet tikrai ir tarp tu vairuotoju yra visokiu.

  • gintas73

    gintas73

    Prieš 21 dieną

    Nevirškinu laisvės tv,bet like dedu už šią laidą

  • Dmitry Berlinsky

    Dmitry Berlinsky

    Prieš 21 dieną

    Hebra, jus neįtikėtini!

  • subaru subaru

    subaru subaru

    Prieš 21 dieną

    Ar tik man vienam pasirode,kad zurnaliste nelabai taktiskai bendrauj su savo kolega?? Kai kurie jos komentarai tiesiog paliko nemalonu prieskoni burnoje

  • Arijus

    Arijus

    Prieš 21 dieną

    Kodėl nė žodžio apie dar vieną didelę vagių firmą Transtirą?

  • Ernestas Jucevicius

    Ernestas Jucevicius

    Prieš 21 dieną

    Dėl tų rinkliavų, tai pieva.. Jei aš sudaužyčiau darbo automobilį, tai išskaičiuotų iš algos franšizę, jei aš kaltas, ir tiek žinių. O čia matai į priekį susimokėk..

  • almis nezinau

    almis nezinau

    Prieš 21 dieną

    zloj dalnaboj....ten info daugiau..

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 21 dieną

      Ir dar Vasilij Saltanovic. Turi dokumentus minimum apie 20 musu vezeju.

  • XGytis

    XGytis

    Prieš 21 dieną

    1: Jums irgi Pancerovas iš veido bruožų panašus į Katlerį?
    2: Birute, tavo balsas, akys ir lūpos hipnotizuoja. Galėčiau turbūt valandų valandas į tave žiūrėt ir klausyt.

    • ninja turtles fan

      ninja turtles fan

      Prieš 21 dieną

      Taip ir taip, su abiem sutinku 🤭

  • Antanas Latvys

    Antanas Latvys

    Prieš 21 dieną

    VISA LT. DŽIAUGESI JŪSŲ DARBU, ŠAUNUOLIAI FANTASTINIS TYRIMAS

  • Tomas

    Tomas

    Prieš 21 dieną

    Labai grazi moteris :)

  • Ramunas Valancius

    Ramunas Valancius

    Prieš 21 dieną

    Jo teisine valstybe, nesakau kad svetur gerai, bet cia tai nusikalstama veikla.
    Butu idomu suzinoti ka musu pareigunai galvoja🙈, kodel tokie aferistai neteisiami???

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 21 dieną

      Tai jei tik "Girteka" kas menesi vagia po daugiau kaip 15 milijonu euru is savo vergu,tai pagalvok,kiek is to tenka pareigunu negalvojimui!

  • Tomazas

    Tomazas

    Prieš 21 dieną

    Gerbiami žurnalistai, kur dar viena, gana didelė, žmones išnaudojanti kontora "TRANSTIRA"??? Įmonė yra išskaidžiusi savo firmą į kelias dukterines logistikos įmones, tokias kaip pvz. "Eurocargo24' ar "Eurotransport24". Firmoje vykdomos visos, tyrime paminėtos financinės machinacijos ir žmonių išnaudojimas!!

    • Baubas

      Baubas

      Prieš 17 dienų

      GIRTEKA,pati tokiausia,2015-2021,daba biski normaliau,tipo Garaze -nebe 6 o 3 gyvena ple...

  • Ed Jan

    Ed Jan

    Prieš 22 dienas

    32:20 Galima dar papildyti Dovydą dėl tų "bačkų" rinkimo. Jei darbdavys pasodina prie vairo prastai apmokytą vairuotoja ir tas padaro kažką dėl to, kuo patiria žalą, tai ne vargšas vairuotojas turi kompensuoti tą žalą o pats darbdavys. Būtent jis turi nešti pilną atsakomybė dėl netinkamo proceso organizavimą. Vairuotojas, tiesiog, viską darė, kaip mokėjo. Tai darbdavys turėjo jį apmokyti bei pakankamai nuodugniai patikrinti jo įgūdžius, kad būti visiškai tikram, kad žmogui galima patikėti sunkvežimį.
    O kai darbdavys, siekiant dar didesnio pelno, sumažina vairuotojų apmokymo programą nuo kokių pusės metų (kai buvo senais laikais) iki 4-6 pamokų, o po to iškart išleidžia į reisą vieną, be antro patyrusio vairuotojo, kuris galėtų ir patikrinti ant kiek žmogus pasirengęs dirbti savarankiškai, ir pamokyti tam tikrų dalykų, kurios nebuvo įsisavinti kursų metu, tai aš vertinčiau, kad darbdavys pats skatina avaringumą keliuose bei kitokius neprofesionalius veiksmus, dėl kurių ir patiriama ta žala.

  • Ed Jan

    Ed Jan

    Prieš 22 dienas

    27:00 Birutė, su visą pagarba, bet draudimas mokėti atlyginimus grinaisiais - vaikų žaidimas. Jis lengvai apeinamas. Viso pirma, oficialiai vairuotojams mokamas ne atlyginimas, o dienpinigiai. Antra - galima forminti mokėjimus, neva už kurą, už remontus, už neva būtinas darbe prekes. Taip pat - už visokiausias paslaugas, nuo stovėjimo aikštelių iki muitinės procedūrų. Pagaliau, galima tartis su vairuotojais, kad pinigus jam perves į sąskaitą, o jis dalį nusiims ir grąžins darbdaviui grynais.
    Tokį įžulumą, mano manymu, galima sustabdyti vienu vieninteliu būdu - baudžiamoji atsakomybė už dokumentų klastojimą. Kaip, Amerikoje sunkiausias nusikaltimas yra pinigų padirbinėjimas, taip ir čia - mokėjimo dokumentų klastojimas turi būti užkardomas kalėimu. (Na, arba - tokia bausmės formą, kuri atimtų iš nusikaltusio galimybė turėti nuosavą įmonę, ar dirbti darbą, susijusi su kokiomis nors atsiskaitymo operacijomis.)

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 22 dienas

      Jus teisus! Jau dabar yra "geniju",parnesanciu isgrynintus pinigus imoniu vadams.

  • Aurelijus Mačieža

    Aurelijus Mačieža

    Prieš 22 dienas

    Aš pasakisiu tik tie mes lietuviai pasirinkom lengviausia kelią iš vykom dirpt į užsienius o pats nekovojom su iš naudotojais. Nesam mes vieningą tauta.

    • Aurelijus Mačieža

      Aurelijus Mačieža

      Prieš 15 dienų

      @Alex Gonzalez Senei as zinau kad Lietuviai yra pati baisiausia tauta savanaudziu ir garbetrosku

    • Alex Gonzalez

      Alex Gonzalez

      Prieš 15 dienų

      Tik dabar pastebejai,kad nesam vieningi?🤣

  • Antanas M.

    Antanas M.

    Prieš 22 dienas

    Jus labai klystate,kad "Linava" neremia partiju! Didziausia parama - butent neoficiali,is tu paciu is vairuotoju ir is mokesciu pavogtu lesu. Antra vertus,pasidomekite,kiek politiku yra vezeju akcininkai ar imoniu savininkai. Pradedant,kad ir nuo vieno is pirmuju LR premjeru.

    • Mano Informacinis

      Mano Informacinis

      Prieš 20 dienų

      Visus svolocius reik sodint.Bet taip niekada nebus,nes teisesauga,seima jie valdo pinigais,kuriuos nesumokejo savo darbuotojams.Cia jau reik Šiaures Korejos!

  • Antanas M.

    Antanas M.

    Prieš 22 dienas

    53.08 : dauguma vairuotoju taipogi nera idarbinami LR. Jie "issinuomojami" is paciu imoniu treciojoje salyje pasodinto "vergu medziotojo". Todel ir skelbiami zymiai mazesni skaiciai vairuotoju,nei dirba lietuviskose imonese ar pernuomoti vokieciams,olandams,belgams.

  • Ed Jan

    Ed Jan

    Prieš 22 dienas

    Manau, nereikėtų apgailestauti, kad žmonės nemoka Sodrai. Sodra iš esmės nėra jokia draudimo bendrovė, tai yra valstybės įteisintas reketas. Pensijų draudimo bendrovės dirba visai kitokiais tarifais. Kiek pamenu, už įmoką 200lt (58eur išvertus pagal kursą), jie žadėjo ne tik apdrausti gyvybę bei nuo darbo praradimo, bet ir per 25 metus padidinti įnašus 2.5 - 3 kartus. Ir jie savo žodį ~ laiko. Tai reiškia, kad tos sukauptos sumos pakaks, kad draudimas tau mokėtų kokius 10 metų iš eilės po ~725 eur/mėn. O jei mirsi anksčiau, likusius pinigus perduos artimėsiems.
    Sodra gi vidutiniškai lupa po 328 eur nuo kiekvieno dirbančio, kai jis gauna į rankas vos 800 eur. T.y. - beveik 6 kartus (!) daugiau, o pensija žada toli gražu ne 700 eur.
    Kas čia, jei ne reketas?
    Maza to, Sodra visais įmanomais būdais bando sumažinti išmokas, pametant išdirbtą stažą, išbraukiant iš stažo laikotarpius, kai tu, jos manymų, dirbai nepakankamai, pvz. - nepilną darbo savaitę (nors įmokas už tos neįskaitytus laikotarpius niekada negražina), arba - su džiaugsmu tiesiog pasilieka sau visas išmokas, kai žmogus miršta, nesulaukęs pensijos (arba pragyvena pensijoje, kur kas trumpiau, nei mano minėti 10 metų).
    Jei aš dėčiau į banką po 328 eur kas mėnesį, pradedant nuo 20 ir iki 65 metų, tai ie be jokių palūkanų susikauptų suma kurios pakaktų mokėti sau po 1500 kas mėn. Iš vidutiniškai 177 tūkstančių sumokėtų įmokų, Sodra atgal gražina tik 399eur x 12mėn x 10 m = 47 tūkst. Sau Sodra pasilieka 130 tūkst. Kas tai, jei ne reketas?!

    • Ed Jan

      Ed Jan

      Prieš 21 dieną

      @D&G Family Matote, emocijos - blogas patarėjas. O matematika sako, kad pirma - ne aš vienas turiu išlaikyti visus jūsų išvardintus žmonės, o mano dalis - tik vienas iš jų. Nes pagal statistika, vienam dirbančiam tenka 2 išlaikytiniai. Reiškia moku už savę (tiksliau už kitą, tokį pat pensininką kokių busiu pats ateityje) ir dar už vieną socialiai remtiną žmogų. Antrą, pašalpos dydis vaikui - 70 eur. Per 18 metų gaunasi - 15 tūkst. Tai nepaaiškina nei kur Sodra deda tos 177 tūks, kurios nuo manes nudrožė, nei kodėl ji nepriskaičiuoja man palūkanų už 45 metus, kol laikė mano pinigus, kaip tą daro kitos draudimo bendrovės?

    • D&G Family

      D&G Family

      Prieš 21 dieną

      Na taip. Jus turbut teisus. Jus uz tuos pinigus, kuriuos i banka dejote nuo 20 metu, dar turetumete moketi pensija ir jusu laiptineje gyvenanciam neigaliam zmogui, nasles pensija moteriskei is 3 auksto, motinystes ismoka kaimynei is 16 buto uz 3 metus auginta mazyli (gal net ne jusu). Tai nedaug beliktu ir is jusu sukauptos sumos... Cia jei gyventumet tik kokius 5 metus po isejimo i pensija, bet jei jus busit sveikas ir stprus, devesite kauke ir nemirsite nuo kovid, galbut gyvensite 30 metu. Tai is ko tuomet gyvensite tuos likusius 25 metus? Ir is ko gyvens tie zmones is jusu laiptines visus 25 metus, kai jau nebeturesit pinigu jiems?

    • Ed Jan

      Ed Jan

      Prieš 21 dieną

      ​@Ausra Maldeikiene Kiek pamenu, tai apie visus jūsų pasisakymus "paprasti" žmonės sako - laužti iš piršto klėdesiai. )) Bet, kas bando suprasti esmė, mato praktiškai visi jūsų skelbiami faktai atitinka tikrovės. Todėl man keista, kad taip ginate Sodrą, nors negalitė paneigti nei vieno mano išsakyto teiginio.

    • Ausra Maldeikiene

      Ausra Maldeikiene

      Prieš 21 dieną

      @Ed Jan o ka galima pasakyti apie teksta, kuris laužtas iš piršto.

    • Ed Jan

      Ed Jan

      Prieš 21 dieną

      @Ausra Maldeikiene Labai argumentuotas atsakymas ))

  • Dainius Skirbutas

    Dainius Skirbutas

    Prieš 22 dienas

    Pasidomėkite kokia situacija lenkijoj, teko girdėti ten tas pats, jei ne dar baisiau.

    • ninja turtles fan

      ninja turtles fan

      Prieš 21 dieną

      Tai žinoma, kad yra, bet kodėl mus domėtis Lenkija? Dabar svarbiausia pas save susitvarkyt

    • RIMAS Mickevicius

      RIMAS Mickevicius

      Prieš 22 dienas

      Kuo cia deta Lenkija?

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 22 dienas

      Naturalu : uzpludus pigesnei darbo jegai,vietiniu atlyginimai taipogi smarkiai krenta. Nors patiems lenkams mokama ne blogiau,nei Lietuvoje,o ir isidarbinti tiesiogiai i Vokietijos imones jiems paprasciau ir arciau. Na ir komandiruotpinigiu puse pavogti - Lenkija neleidzia!

  • Antanas M.

    Antanas M.

    Prieš 22 dienas

    41.50 min : imones administruoja lietuviu GPM ir Sodros imokas ir jas sumoka,bent jau uz laika komandiruotese. Uzsienieciu didzioji dauguma yra "issinuomoti" svetur ir uz juos mokesciai nesumokami. Toks va pagrindinis skirtumas.

  • boika

    boika

    Prieš 22 dienas

    Pats dirbau didziausioje europos pervezimo imoneje, kiek vazinedamas pakalbedavau su imigrantai dirbanciais toje pacioje ar kitose didziosiose lt firmose pagrinde visi sakydavo, kad kai tik truputi pageres situacija ju salyse del atyginimu iskarto beks is lietuvos, del cia esamu apgaudinejimu darbo klastojimu

  • Antanas M.

    Antanas M.

    Prieš 22 dienas

    35 ta minute : nuo to,kiek vadybininkas apiples vairuotojus,priklauso jo "bonusai" prie atlyginimo. Kas tai,jei ne motyvacine sistema!? O stai jutube yra liudijimai,kai kvailesnius vairuotojus vadybininkai dar ir reketuoja asmeniskai,apart "tarnybiniu santykiu". Kanalus,kur tai yra,esu jums nurodes.

  • vytautas striska

    vytautas striska

    Prieš 22 dienas

    paleiskit eterin ta 3h video. zinokit susiziures

  • Antanas M.

    Antanas M.

    Prieš 22 dienas

    del 26 os minutes : is kur jus traukiate tuos "du tukstancius"!? Geriausiu atveju,atlyginimas iki mokesciu ir 50% dienpinigiu,pvz Vokietijoje uz 30 paru,sudaro 1060 + 900 euru. Bet,atskaicius mokescius - lieka 720 + 900. Tai - maksimum. Nes dienpinigiai skaiciuojami atskirai kiekvienai saliai,Vokietijoje buti visa menesi negalima,nes butu kabotazas,todel jei lieka 1300 menesiui bendra atlyginimo ir puses dienpinigiu suma - tai labai gerai! Juolab,turint omenyje,kad trecdali metu,tarp komandiruociu - nemoka ne cento!

  • Gražvydas Žvirblis

    Gražvydas Žvirblis

    Prieš 22 dienas

    Miela malonu, kad kažkam rūpi, kas vyksta, nes apskritai visose LT firmose tas pats vyksta, bet niekas nesikeis.. Per daug korupcijos ir dydeli bosai sėdi su daug eurų kišenėje..

  • Young Again

    Young Again

    Prieš 22 dienas

    Labai liudna, kas vyksta, kaip apgaudineja, as pati isvaziavau i uzsieni, patyriau daug bulinimo darbe, iskenciau tik del to, kad gaudavau gera atlyginima. O cia, kai dar tiesiog akyse apvagia, nezinau, turbut buciau nusizudzius tiesiog.

    • Alex Gonzalez

      Alex Gonzalez

      Prieš 15 dienų

      Taip ir butum tipo nusižudžius.

    • ninja turtles fan

      ninja turtles fan

      Prieš 21 dieną

      Bet jiem irgi apsimoka, gi minėjo, kad net apgauti ir dvigubai mažesnį atlyginimą gave imigrantai vistiek toliau dirba, nes netgi lietuviškas minimumas gerokai lenkia vidutinius atlyginimus jų šalyse. Bet šiaip jo, aš sutinku, nereikia imigrantu išnaudoti, tai labai nehumaniška

  • Rimas Macionis

    Rimas Macionis

    Prieš 22 dienas

    Super projektas

  • Mindaugas

    Mindaugas

    Prieš 22 dienas

    Daug lietuvių rado darbą užsienyje. O Lietuvos vežėjų įmonės, nesąžiningais veiksmais dempinguoja kainas normaliems vakarų vežėjams mokantiems normalias algas ir sudarantiems geras darbo sąlygas

  • Antanas M.

    Antanas M.

    Prieš 22 dienas

    I pono Pancerovo epasta siunciau laiska,su kai kuria info sia tema. Keista - jokios reakcijos!

    • Dovydas Pancerovas

      Dovydas Pancerovas

      Prieš 18 dienų

      Ane? :)

  • Aleksandras Brovko

    Aleksandras Brovko

    Prieš 22 dienas

    dirbu as vairuotoju vokietijos firmoje , isveziuoju maisto prekes , firma vietine (Vokiska) teko padaryti ir ne didele avarija , bendradarbis buvo padares nuostoliu ant 80 tukstanciu euru , bet kad is musu bent centa imtu nei minciu nera , aisku suprantu kad cia vokietija ir pan , bet po ideja kodel LIetuvoje turetu buti kitaip , ta pati europos sajunga , draudimai irgi privalomi ir pan , tai taip pagalvojus kiek tu backu reiktu imti jei padarai rimta avarija , o jug su tokiu kas dieniu vairavimu galima ir nutinka visko

    • Arvydas Lukoševičius

      Arvydas Lukoševičius

      Prieš 19 dienų

      Nemanau kad tos "bačkos" keliauja ten kur yra deklaruojama. Juk neapmoka nuostolių jie nematomais pinigais. Veikia greičiausiai europinis standartas ir čia, bet vat kaip tada panaudojamos tos didžiulės (sudėjus) "bačkų" sumos? :o gal kyšiams, dėl ko ir nesimato oficialios paramos partijoms... aš anksčiau maniau kad visa vadyba tuos pinigus vairuotojų dalinasi vokeliais, bet dabar po tos Girtekos vadybininkės pasakojimo suabejojau kad bet kuris darbininkas ką nors iš to gautų.

  • Rytis Bertulis

    Rytis Bertulis

    Prieš 22 dienas

    Vienas svarbiausių jūsų atliktų darbų yra istorijų susiteminimas ir pateikimas informacijos įsisavinimui "vienu prisėdimu". Būtent tai išjudina prirūdijusias problemas ir skatina pokyčius. Šaunuoliai.

    • Matteo Conor

      Matteo Conor

      Prieš 4 dienas

      @Bentley Quincy Yup, I have been using Flixzone for since november myself :)

    • Bentley Quincy

      Bentley Quincy

      Prieš 4 dienas

      pro trick: watch series on Flixzone. Been using them for watching a lot of movies during the lockdown.

  • Just Galgaldas

    Just Galgaldas

    Prieš 22 dienas

    23:20 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd my man

    • Dovydas Pancerovas

      Dovydas Pancerovas

      Prieš 18 dienų

      :) medinis.

  • Alma Butkienė

    Alma Butkienė

    Prieš 22 dienas

    Kiek išdraskytų šeimų, kiek sulaužytų gyvenimų lietuviai išvaryti iš savo šalies kas tai paskaičiuos..? Ir viskas dėl saujelės niekadėjų pelno...ĮSTATYMAI NEVEIKIA , tanyboms manau ne taip ir sunku būtų išsiaiškint kas už viso to stovi kam tai naudinga... GĖDA.., prisivežėt užsėniečių ir manėt ,kad tai neišsemiami žmogiškieji resursai, o atsitiko taip, kad išsikasėt duobę
    patys sau...PAGARBA žurnalistams už l. gerai atliktą darbą ir žinoma profsajungai Audriui Cizanauskui linkėjimai iš Klaipėdos...

    • Alex Gonzalez

      Alex Gonzalez

      Prieš 15 dienų

      Nu jo,teisybe rašot,as turejau išvykt i Ispanija dirbt vairuotoju.Saludos desde Almuñecar (Granada)🇪🇸🇱🇹

  • high lowe

    high lowe

    Prieš 22 dienas

    aciu, jus geriausi!

  • Dan narusis

    Dan narusis

    Prieš 22 dienas

    Manau butu idomu pamatyt laida apie tai kaip tu didziuju transporto firmu savininkai susikrove pradinius kapitalus pries pradedant transporto versla.

    • Dan narusis

      Dan narusis

      Prieš 22 dienas

      @Antanas M. Pats nedirbau LT imonej, nuo 2005 metu pradejau furisto karjiera Airijoj, tai ka sutikdavau is LT imones visi tokias istorijas ir pasakojo:)

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 22 dienas

      Kontrabanda,reketas,uzsakytos zmogzudystes,pinigu plovimas - visas kapitalas igyjamas taip.

  • Dovydas

    Dovydas

    Prieš 22 dienas

    Nerealus tyrimas, būčiau su mielu noru žiūrėjęs ir tris valandas
    💯

  • Arturas XX a.

    Arturas XX a.

    Prieš 22 dienas

    padarykit reportaza apie neigaliuju isnaudojima lietuvoje

  • Whatever ...

    Whatever ...

    Prieš 22 dienas

    Įdomu būtų išgirsti (50:57), ką atsakė Vlantanos direktorius į prašymą pakomentuoti teisės skyriaus vadovės skambutį.

  • Algirdas Algis

    Algirdas Algis

    Prieš 22 dienas

    Mūsų įmonėje nebėra prašymų "nemokamų atostogų", o yra "prašau leisti neatvykti į darbą ir už tai nereikalausiu atlyginimo". Kitaip bus skaitoma pravaikšta.

  • Viki

    Viki

    Prieš 22 dienas

    Problema jaučiu ir tame kad negali eit skųstis, nes to rezultate tik būsi išmestas iš darbo, o LR teisėsauga tam besiskundančiam jokio saugumo garanto nesuteiks ir finale tas vienas skundas niekur nenuves.
    Aibė skirtingų sferų kur tikriausiai dedas tas pats. bet kol nėra patogių motivacijų jas skųsti betkokio plauko darbuotojui - to išravėt bus visa tai sunku.

    • SS2 RR1

      SS2 RR1

      Prieš 22 dienas

      @Antanas M. idomo ,ko jus cia taip plesotes?

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 22 dienas

      @SS2 RR1 ,o Jums - koks skirtumas?

    • SS2 RR1

      SS2 RR1

      Prieš 22 dienas

      @Antanas M. O KAS JUS PER VIENAS?

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 22 dienas

      Taip,skusiesi - pakliusi i "nenuolankiuju sarasa" ir darbo negausi ne tik Lietuvoje. Nuoroda i sarasa turiu,bet cia nedesiu - istrina iskart.

  • Algirdas Algis

    Algirdas Algis

    Prieš 22 dienas

    Lietuviai vairuotojai jiems net nebeapsimoka jau, nes sunkiau atskaičiuot. O kur įstatymas dėl % leistino priimt imigrantų?

  • merfis99

    merfis99

    Prieš 22 dienas

    Kodel nei zodzio apie Transtira??????

    • Arijus

      Arijus

      Prieš 21 dieną

      ...Būtent, aš irgi pasigedau pirmam tyrime šios vagių kontoros...Matyt tyrimas nėra toks skaidrus, kaip skelbiama. Netikiu, kad tyrimo metu žurnalistai nieko neišgirdo apie šią, gana didelę firmą, išskaidžiusią savo įmonę į dar kelias dukterines logistikos įmones ir kur sėkmingai vykdomos visos tyrime paviešintos financinės machinacijos.

  • alex alex

    alex alex

    Prieš 22 dienas

    Ar jus zinot , apie naktini darba , kada nuo 24val. reikia pradeti darba?

    • Lina Plesneviciute

      Lina Plesneviciute

      Prieš 9 dienų

      naktinis nuo 22h prasideda

  • Rimgaudas Marcikonis

    Rimgaudas Marcikonis

    Prieš 22 dienas

    sveiki,buvo pamirsta pamyneti kadaise veikusia girtekos nelegalia kuro kolonele. pradirbau ten 2metu ,norint isvaziuoti i europa ,mes vairuotojai turedavome girtekos aiksteleje susirasti kita kolega kuris yra atvykes is rusijos su dvigubai pigesniu kuru,persipyle rusiska kura,mes su pilnais kuro bakais vaziuodavome i europa,o vairuotojas atvaziaves is rusijos tusciais bakais vaziuodavo atgal i rusija, plius dar siauliu girtekoje veikdavo kolonele garaze kur perpumpuodavo rusiska kura ,niekaip nesuprasdavau kaip tai gali vykti visiems ant akiu.turbut tokios apgaviku imones yra nelieciamos.

    • Tadas Bukauskas

      Tadas Bukauskas

      Prieš 5 dienų

      tai gavo 600k premija už tai:)

    • Mantas Ramanauskas

      Mantas Ramanauskas

      Prieš 9 dienų

      Dirbau ir aš, perpildavom teritorijoi po atviru dangum, pasiimt, priduot ar nusiplaut fūrą būdavo tragedija, viršydavau darvo poilsio režimą iki tam tikrų valandų (baudos mažesnės), kitoi įmonėi išvis su atkliučkėm važinėdavom po 15-20h į parą naujausiom Volvo. Nieko keista kad visi lietuviai išsilakstėm

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 22 dienas

      Tai vyksta net tose imonese,kur i Rytus nevaziuoja! Atveza vilkikai tu imoniu,kurios nevaziuoja i Vakarus - ir perpila.

  • Dionizijus Glodienis

    Dionizijus Glodienis

    Prieš 22 dienas

    🤣🤣 "...apmoka pažeidimus.." ir jūs tai giriate ? Tipo tai pliusas įmonei ?
    Na apšepėlis Sysas iš vis turi tylėti užraukes savo kur sueina be šniuro.
    Tai jo ir kitų sukurti įstatymai .
    Dabar jums tema :
    Kas apmoka tranzitimių deklaracijų forminima ( nes ne visur galima atsiskaityti kuro kortelėmis ) ir kitas išlaidas .
    Pasufleruosiu , Vairuotojas savo pinigais ( įmonė duoda grynų pinigų tam ir tai vadinamas "avansas" už darbą.

  • Arvydas Lukoševičius

    Arvydas Lukoševičius

    Prieš 22 dienas

    Pasiūlymas:
    1. įgarsinkit ir rusų kalba, kad ir rusakalbiai suprastų (kam aktualiausia)
    2. Nemačiau ar yra nurodyti kontaktai po video kur kreiptis išnaudojamiems vairuotojams, jei nėra, tai įdėkit...
    O šiaip yra ir Lietuvių išnaudojama, ne taip žiauriai bet vis gi...

    • Gintaras Blk

      Gintaras Blk

      Prieš 22 dienas

      Cia sakot 700 minimumas,jokio munimumo niekas nemoka,tik nuo miniumo moka mokescius!

  • Gintautas Mikšta

    Gintautas Mikšta

    Prieš 22 dienas

    O dar vilkiko vairuotojo oficiali darbo dienos trukmė 13 val.2 kartai per savaitę 15...

    • alex alex

      alex alex

      Prieš 22 dienas

      3 kart po 15 val. sav.

  • Robertas Butkus

    Robertas Butkus

    Prieš 22 dienas

    Kai lietuvių vairuotojų dėl tokio pragariško darbo ėmė trūkti..,atsivežė vergų iš trečiūjų šalių...SKAUDIAUSIA , kad lietuvaičiai retas kuris išdrysta tai iškelt į viešumą ir valstybinės institucijos į tai žiūriu pro pirštus...Patikrinkit normaliai , bet kokią lietuvos įmonę pažeidimų visur bus,niekas nesilaiko įstatymų...KIEK TAI TĘSIS? TAI ŽMONĖS MES AR KAS???

    • Antanas M.

      Antanas M.

      Prieš 22 dienas

      Netruksta tu lietuviu - nepriima!

  • dj 23

    dj 23

    Prieš 22 dienas

    Birute ar jus vedusi?

    • dj 23

      dj 23

      Prieš 19 dienų

      @Evelina Kanevice Dieve kokia jus esate nelaiminga moteris..Kur dar norite mane pataisyti?:)

    • Evelina Kanevice

      Evelina Kanevice

      Prieš 19 dienų

      Moterys išteka, o ne veda😉

    • ninja turtles fan

      ninja turtles fan

      Prieš 21 dieną

      Tikrai labai graži moteris, sutinku

    • Kamile Rastene

      Kamile Rastene

      Prieš 22 dienas

      @Marooshaz žmogau, 21 amžius, gi neprivalo visos tekėti iš paskos 😋

    • Marooshaz

      Marooshaz

      Prieš 22 dienas

      🙈

  • tomas gudauskas

    tomas gudauskas

    Prieš 22 dienas

    Tas paveikslelis kairej pusej mane gliucina😀